MenStream.pl Forum Męski świat Seks Viagra to jeden z najpopularniejszych leków. Wynaleziona przypadkowo przyda się nawet w kwiaciarni
FORUM
Seks

Viagra to jeden z najpopularniejszych leków. Wynaleziona przypadkowo przyda się nawet w kwiaciarni

Zobacz komentowany artykuł
  • 6.04.14, 19:28:58

    ~Dawidofff

    viagra może była popularna, ale wówczas, gdy nie było żadnej alternatywy. obecnie jest wiele innych środków na potencję. zwróćmy uwagę ile kosztuje viagra i jak wiele ma skutków ubocznych! lepiej skorzystać z tanich i bezpiecznych rozwiązań. ranking najlepszych i nowoczesnych środków na potencję można znaleźć na stronie http://busby.pl
  • 30.09.14, 15:47:21

    ~Ziomek77

    Viagra u mnie wywołała skutki uboczne w postaci podwyższonego ciśnienia i zaburzeniami pracy serca. Zdecydowałem się ostatecznie na suplement diety Permen King i efekt po kilku tygodniach stosowania jest bardzo dobry. Najbardziej zadowolona jest z tego jednak moja partnerka:-)
  • 2.10.14, 21:28:07

    ~przestraszony

    Viagra ma straszne skutki uboczne. Ja o malo po niej zawalu nie dostałem. Nigdy juz jej nie wezme, szkoda zdrowia.Woleprzyjmowac jakis suplement o porzadnym składzie i poczekac troche niz mam zejsc na zawał.
  • Podpisuje sie pod ta wypowiedzia. Takie leki typu viagra czy inne sa bardzo niebezpieczne. Ja kilka razy wzialem ale zle sie czulem i wywoluja u mnie taki nienaturalny efekt. biore natomiast permen king od kilku tygodni, bardzo dobrze sie czuje i co najwazniejsze nasze gorace noce z zona powróciły.
  • Takie leki to jest juz ostatecznosc! Sa niebezpieczne i maja kupe efektów ubocznych. Wedlug mnie nie warto ryzykowac utraty zdrowia skoro mozna siegnac po wspomniana suplementacje i znowu ale na bezpiecznie cieszyc sie seksem.
  • 9.10.14, 13:40:57

    ~króliczek

    oczywiscie ze suplementy sa najlepsze. ja od 5 tygodni biore permen king i juz widze duza poprawe. Nie warto sie faszerowac lekami.
  • Jeśli szukasz bezpiecznych środków na potencję, przedwczesny wytrysk lub gadżetów erotycznych to zapraszamy do nas na http://www.erotoys.pl/ Posiadamy szeroki wybór asortymentu oraz zapewniamy dyskrecję
  • jozek6699 4.11.14, 19:57:14

    jozek6699

    Witam, mam problem.
    Jestem po 40.
    Od kilku tyg, podczas gry wstępnej z moją lubą mój sprzęt sam pokazuje że powinniśmy już przejść do ataku (mocny wzwód), a jak przychodzi co do czego (wkładam go do środka) to po 5 min opada.

    Potem jak go wyciągam i zaczynamy się pieścić to znów staje, a jak go wkładam to znowu kaplica i tak w koło Macieju. Czy grozi mi impotencja, czym to może być spowodowane?

    Generalnie ostatnio prowadzę spokojny tryb życia, ale za to jeszcze kilka lat temu moje życie to było jedno wielkie „sex, drug and rock and roll”. Od czego powinienem zacząć?

    Byście doradzili jakieś naturalne preparaty albo sposoby na wzmocnienie
  • Ekspert potencja24h_com_pl 6.11.14, 08:54:17

    Ekspert potencja24h_com_pl

    Zastosowanie odpowiednich farmaceutyków na potencję, które oczywiście są brane w ilościach zalecanych przez producenta, nie ma takiej możliwości aby źle wpłynęły na nasz stan zdrowia. Potencja24h to miejsce w którym znajdziesz odpowiedź na wszystkie pytania związane z tym wątpkiem. Bezpieczne stosowanie viagry, cialis, kamagra, levitra daje naprawdę dobre efekty i znacznie zwiększa potencję.
  • 19.11.14, 15:52:22

    ~jozek669

    Generalnie kolega podesłał mi poradę na mój problem http://bit.ly/SekretCasanovy1
ODPOWIEDZ

Jesteś niezalogowany Zaloguj się / Zarejestruj się
Podpis:   
Podaj trzeci znak kodu SHaBf