MenStream.pl Forum Męski świat Kobiety Świąteczny prezent dla żony
FORUM
Kobiety

Świąteczny prezent dla żony

• Panowie, czas najwyższy kupić coś żonie pod choinkę. WIem, że szuka suszarki. Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Jakaś pomoc? Nie chodzi oczywiście o suszarkę za dwie dyszki, ale taką lepszą, żeby nie targała włosów i nie przesuszała i takie tam. Jakieś pomysły?
  • TomeczekBBS 27.11, 11:14:14

TomeczekBBS

No, prezent dla żony to nie lada wyzwanie. Zależy jaki masz budżet i co lubi, ale myślę, że bezpieczny i skuteczny prezent to coś w stylu suszarki, lokówki czy czegoś w tym stylu. Babyliss ostatnio wypuścił nową linię digital sensor i sprzęt jest solidny i fajnie wykonany. Może to?
  • 27.11, 23:11:52

~Rotek6

Myślę, że świetnym prezentem jest zegarek :) JA swojej żonie kupowałem ostatnio zegarek z Casio na takiej stronce: e-zegarki.pl. Prezent bardzo się podobał :)
  • 28.11, 00:59:38

~Sylwek6z

Może wybierzecie się do restauracji? To tak oprócz tego prezentu jeszcze :) Jak w Krakowie, to polecam bardzo do Starej Zajezdni :)
  • 29.11, 11:46:17

~MietPet

Restauracja to rzeczywiście świetny pomysł :) Ale ja suszarkę też bym kupił. Mam trymer babylissa, więc obstawiam, że suszarka z tej serii digital sensor będzie na propsie! Tylko zlituj się i nie dawaj jej takiego prezentu w restauracji, ale zostaw pod choinką ;)
  • 4.12, 00:37:52

~Modza3

Ja też uważam, że wyjście do restauracji to bardzo dobry pomysł :) No i jeśli już jesteśmy przy Krakowie, to odwiedźcie Da Marco na mogilskiej jak jeszcze nei byliśmy. Miejsce z rodzinnym klimatem i najlepszą włoską kuchnią :)
  • 6.12, 10:07:23

~ferden

Ja swojej żonce pewnie kupię elektryczny pilnik do stóp, bo od dawna chce taki mieć. Już wypatrzyłem pilnik w sklepie galeria łucznik i raczej go zamówię własnie pod choinkę.
  • 10.12, 14:47:17

~Michał4