MenStream.pl Forum Kariera Praca Rafał Ohme pierwszy milion zarobił na skupie butelek. Dziś jego technologię kupują nawet Japończycy
FORUM
Praca

Rafał Ohme pierwszy milion zarobił na skupie butelek. Dziś jego technologię kupują nawet Japończycy

Zobacz komentowany artykuł
  • To miał chłopak szczęście w życiu nie każdy go ma niestety.
  • ja widzę tutaj tytaniczną pracę, jaką ten facet wykonał. Szczęście oczywiście przyda się każdemu, jednak ciężkiej pracy nie zastąpi a umiejętność odraczania "nagrody" to jest sztuka nie banalna.
  • wniosek z caloksztaltu tresci raczej smutny :
    ludzie to jednak idioci...
  • 8.05.13, 18:40:28

    ~HombreeE

    biorąc pod uwagę ten pseudo naukowy bełkot należy wykazać daleko idące politowanie dla stanu umysłowego wyjałowionych mózgów obywateli USA.

    jeśli ktokolwiek o obejrzeniu takiej badziewnej reklamy, nie wspominająć o tej żabie , nabrał nagle niespodziewanej chęci do zakupu tv, to raczej taka osoba kwalifikuje się na drenaż ciał szarych w korze mózgowej.

    jeden komentarz wystarczy : obejrzałem reklamę i wg mnie do niczego mnie w ogóle nie zachęca. kompletnie obojętny mam stosunek do plazmówki, tak samo jak przedtem.

    i co pan na to , śmieszny wojtku od psychologii marketingowej ?


    w USA takie reklamy mogą oddziaływac na ludzi, bo im rządy ich media tak zkretynizowały, że poziom samodzielnego myślenia jest prawie znikomy.
    tam klient podgląda, co ma w domu zamożniejszy sąsiad albo ktoś w występujący w tv, i musi koniecznie mieć to samo.
    nawet nie zastanawia się czy mu to potrzebne.

    to już nie są ludzie tylko jakieś zombi. jak ktoś nie wierzy, to przejedźcie się tam i pogadajcie z kadrą inżynierską albo kimś wyedukowanym w dziedzinie ścisłej ( fizyka, matematyka, medycyna ) lub w ogóle kimś mądrym. oni z reszty śmieją się po pachy, tak samo jak z tych głupawych reklam.

    w rosji pawłow tresował psy i potrafił doprowadzic je do ekstazy samym gwizdaniem.
    koncerny w usa z własnych współobywateli zrobili takie same mydło - ale jednak oni to mają w sobie, że nie umieją myślec samodzielnie. za nich zawsze musi pomyślec wujek sam - cokolwiek im powie to święte słowo.

    przejedźcie się też do kanady i posłuchajcie opini o amerykanach to zrozumiecie dopiero jak zidiociały jest to naród.


    i dopiero potem bierzcie się za czytanie takich artykułów.
    a ten 'filozof' od reklam niech pojedzie do paryża nad sekwanę albo do brukseli i spróbuje tam dokonać 'cudów' reklamowych.
    oj bardzo się zdziwi ten pan jak mu marnie pójdzie. w UE takich podatnych 'bezmóżdzy' na szczęście nie ma. tu trzeba się postarać aby kogoś na coś namówić. ew. klient sam podejmuje decyzję bo mu czegoś potrzeba. i nie potrzebuje żadnych reklam jako do takiej zachęty.


    oto kilka słów prawdy w ramach komentarza.
  • ~HombreeE napisał(a):
    biorąc pod uwagę ten pseudo naukowy bełkot należy wykazać daleko idące politowanie dla stanu umysłowego wyjałowionych mózgów obywateli USA.

    jeśli ktokolwiek o obejrzeniu takiej badziewnej reklamy, nie wspominająć o tej żabie , nabrał nagle niespodziewanej chęci do zakupu tv, to raczej taka osoba kwalifikuje się na drenaż ciał szarych w korze mózgowej.

    jeden komentarz wystarczy : obejrzałem reklamę i wg mnie do niczego mnie w ogóle nie zachęca. kompletnie obojętny mam stosunek do plazmówki, tak samo jak przedtem.

    i co pan na to , śmieszny wojtku od psychologii marketingowej ?


    w USA takie reklamy mogą oddziaływac na ludzi, bo im rządy ich media tak zkretynizowały, że poziom samodzielnego myślenia jest prawie znikomy.
    tam klient podgląda, co ma w domu zamożniejszy sąsiad albo ktoś w występujący w tv, i musi koniecznie mieć to samo.
    nawet nie zastanawia się czy mu to potrzebne.

    to już nie są ludzie tylko jakieś zombi. jak ktoś nie wierzy, to przejedźcie się tam i pogadajcie z kadrą inżynierską albo kimś wyedukowanym w dziedzinie ścisłej ( fizyka, matematyka, medycyna ) lub w ogóle kimś mądrym. oni z reszty śmieją się po pachy, tak samo jak z tych głupawych reklam.

    w rosji pawłow tresował psy i potrafił doprowadzic je do ekstazy samym gwizdaniem.
    koncerny w usa z własnych współobywateli zrobili takie same mydło - ale jednak oni to mają w sobie, że nie umieją myślec samodzielnie. za nich zawsze musi pomyślec wujek sam - cokolwiek im powie to święte słowo.

    przejedźcie się też do kanady i posłuchajcie opini o amerykanach to zrozumiecie dopiero jak zidiociały jest to naród.


    i dopiero potem bierzcie się za czytanie takich artykułów.
    a ten 'filozof' od reklam niech pojedzie do paryża nad sekwanę albo do brukseli i spróbuje tam dokonać 'cudów' reklamowych.
    oj bardzo się zdziwi ten pan jak mu marnie pójdzie. w UE takich podatnych 'bezmóżdzy' na szczęście nie ma. tu trzeba się postarać aby kogoś na coś namówić. ew. klient sam podejmuje decyzję bo mu czegoś potrzeba. i nie potrzebuje żadnych reklam jako do takiej zachęty.


    oto kilka słów prawdy w ramach komentarza.


    no cóż powiem Ci, że jesteś po prostu wyjątkiem od ogółu. Zawsze w sprzedaży jest tak, że pewien odsetek ludzi po prostu kupi produkt po obejrzeniu reklamy, część najpierw sprawę przemyśli a część tylko to wyśmieje. Pytanie jakie proporcje tych trzech grup jest w stanie wykreować reklama i perswazyjny marketing? :)
  • 8.05.13, 21:46:06

    ~Zenon Kłaput z Trzebiatowa

    Rafał Ohme to pierwszy rogacz 3RP.Proponuję ,żeby przeczytał fraszkę Jana Kochanowskiego "Na matematyka".
  • 20.06.13, 23:36:38

    ~teremorele




    oto kilka słów prawdy w ramach komentarza.


    no cóż powiem Ci, że jesteś po prostu wyjątkiem od ogółu. Zawsze w sprzedaży jest tak, że pewien odsetek ludzi po prostu kupi produkt po obejrzeniu reklamy, część najpierw sprawę przemyśli a część tylko to wyśmieje. Pytanie jakie proporcje tych trzech grup jest w stanie wykreować reklama i perswazyjny marketing? :)

    Są jeszcze i tacy, co nie oglądają reklam.
  • ej a wiecie że są tacy którzy nie mają telewizora w domu? a stać ich na 20 plazm po 60 cali każda?

    oglądanie telewizji jest zabawne i przyjemne. i to jest jej problem. bo w dzisiejszych czasach tv nie reprezentuje nawet poziomu rynsztokowego.

    jezeli ktoś ogląda reklamy (większość moich znajomych ma nawyk automatycznego zmieniania kanału już na jinglu) to pozdrawiam.
    No ale nie da się zaprzeczyć że są ludzie którzy cytują reklamy,śpiewają. No są. Są też rumuny-złodzieje,patole pijące denaturat... Ale chcecie się nad nimi pochylać?

    NP. njumobajl - wszyscy o tym napier......
    kretyństwo masowe i społeczne....

    mi się podobała tylko jedna reklama - heyah z leninem. strzał w stopę. w dziesiąty palec.
  • 5.08.14, 22:49:48

    ~GrzegorzNapiera

    Robienie z nim interesów przynosi wiele strat. Bardzo się zawiodłem.
    Nie płaciłem za wypranie mózgu i okradzenie.
  • Ohme tp wyzyskiwacz, oszukał mnie zbankrutowałem.
ODPOWIEDZ

Jesteś niezalogowany Zaloguj się / Zarejestruj się
Podpis:   
Podaj trzeci znak kodu bVJHk